Tänään me, minä, Anna, Dansku ja Dico, lähdettiin jo ajoissa aamulla junalla Kiloon. Asemalle vastaan tulivat Tiia, Rasmus-tolleri ja Kira. Sieltä me käveltiin Tiialle ja mä sain mun synttärilahjan, kaulapannan! Tässä kuva siitä:

DSC_0334.jpg

Sen jälkeen Anna ja Dansku katsoi dvd:n Pennusta mestariksi. Siitä sai tosi paljon vinkkejä agilitya ajatellen. Ne harjotteli sen lomassa myös poispäin- ja sylikäännöksiä, välillä mun ja Dicon kanssa, välillä yksinään. Aluksi niiden oli vaikea hahmottaa ne, mutta kyllä se siitä. Sitten mentiin pihalle kokeilemaan putkea. Mä kammoksuin sitä aika lailla ja Annan, Tiian ja Danskun olikin tosi vaikea (lue: lähes mahdoton) saada mut menemään sen läpi. Parin kerran jälkeen jätettiin onneksi siihen, mutta Tiialta sattui löytymään kaksi ylimääräistä putkea varastosta, joten sekä Anna että Dansku sai sellaiset lainaksi kotiin. Harmikseni tietenkin. Putken jälkeen kokeiltiin vino-verkkokeppejä. Ne sujui alkukankeuden jälkeen muitta mutkitta, välillä mä menin sitä ihan itseksenikin.

Oli kuuma päivä ja me koirat käytiin juomassa vähän väliä. Tiia myös kasteli meitä puutarhaletkulla kylmällä vedellä ja siitäkös me nautittiin! Lopussa Tiia otti meistä kuvia, kuvat löydät täältä.

Kotona ollaan siis harjoiteltu käännöksiä ja totuteltu putkeen. Anna myös opettaa mulle paikallaoloa ja sivulletuloa.

-------------------------------------------------------------------

Dansku ja Dico tulevat meille yökylään pe-la väliseksi yöksi ja lauantaina klo 13 lähdemme junalla Helsingistä Parikkalaan, Danskun mökille. Saavumme sinne n. 3½ tunnin kuluttua lähdöstä. Mökillä meitä odottavat siis jo Danskun vanhemmat, sisko ja Robin sekä meidän neljän matkatavarat, jotka saapuvat sinne jo perjantaina. Lisää mökkimatkasta myöhemmin. :)